Contact

Roel Timmerman
Op deze website vind je het algemene aanbod van Bureau VIER-V. Zoek je iets anders? Iets specifiekers? Neem gerust contact op.
📞 06-22988989 (best bereikbaar op de werkdagen maandag, woensdag en vrijdag van 17.00-17.30 uur)
Bureau VIER-V beschikt over een Kwaliteitsstatuut. Als je interesse hebt, kan ik deze aan je toesturen of meegeven.
Contactformulier
Planning en Start Traject
Tevreden?
Fijn als je laat weten wanneer je tevreden bent, maar ik sta er ook voor open als dat niet zo is. Geef het bij voorkeur aan in een persoonlijk gesprek. Heb je een klacht en kom je er in een persoonlijk gesprek niet uit? Dan zijn er verschillende opties.
Persoonlijk gesprek
Ik hoop dat je de vrijheid voelt je welbevinden persoonlijk met mij te delen. Op die manier is er ook ruimte om door te vragen en onderzoeken waar het pijnpunt precies zit. Het doel is uiteraard om tot een oplossing te komen. Tegelijkertijd helpt het mij mijn dienstverlening te verbeteren.
Bemiddeling via VIER-V
Als het niet lukt om het met mij te bespreken of je bent er niet tevreden over, dan is een andere collega bereid bij te springen en te bemiddelen. Mocht je er op deze manier niet uitkomen en overweeg je een klacht in te dienen, dan kun je het volgende overwegen.
Bemiddeling via klachtenfunctionaris
Een klacht indienen bij de Klachtencommissie
Is je klacht zo ernstig dat bemiddeling geen oplossing biedt, dan kunt je de Klachtencommissie van P3NL benaderen. De klacht wordt dan – tegen de achtergrond van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector van 1995 – getoetst. Vraag naar een klachtenformulier en/of klachten regeling hiervoor.
Een klacht indienen bij een Regionaal Tuchtcollege
Je kunt een klacht indienen bij het Regionale Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg. Er kan een klacht in worden gediend tot tien jaar nadat het handelen – of het nalaten daarvan – door de hulpverlener zich heeft voorgedaan.