Psychologische expertise voor artsen, psychologen en zorg professionals.

✉️ Contactgegevens

06-229 889 89

(Post)adres
Bokkekamp 1
3848 BC Harderwijk

Registraties
BIG nr. 59047203925
AGB nr. 94001532
KvK nr. 89785703

Privacyverklaring
Algemene voorwaarden

© 2025 VIER-V

Contact

Roel Timmerman

Op deze website vind je het algemene aanbod van Bureau VIER-V. Zoek je iets anders? Iets specifiekers? Neem gerust contact op.

📞 06-22988989 (best bereikbaar op de werkdagen maandag, woensdag en vrijdag van 17.00-17.30 uur)

Bureau VIER-V beschikt over een Kwaliteitsstatuut. Als je interesse hebt, kan ik deze aan je toesturen of meegeven.

Contactformulier

Planning en Start Traject

Planning voor teamcoaching, coaching, supervisie en leertherapie in overleg.
Op dit moment is er een wachtlijst voor nieuwe individuele behandeltrajecten. Mailen mag altijd, maar ik kan nu niets toezeggen. 

Als er ruimte is voor nieuwe aanmeldingen volgt binnen 2 weken na aanmelding een vrijblijvend oriëntatie of een intake gesprek. Binnen 2-4 weken na de intake volgt een adviesgesprek. Gaat de behandeling, coaching, supervisie of leertherapie plaatsvinden dan start deze aansluitend aan het advies. Wanneer de wachttijd onverhoopt langer is, kun je altijd contact opnemen (op deze pagina staan de meest actuele tijden gepubliceerd), of je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling elders (bij verzekerde zorg).

Tevreden?

Fijn als je laat weten wanneer je tevreden bent, maar ik sta er ook voor open als dat niet zo is. Geef het bij voorkeur aan in een persoonlijk gesprek. Heb je een klacht en kom je er in een persoonlijk gesprek niet uit? Dan zijn er verschillende opties.

Persoonlijk gesprek

Ik hoop dat je de vrijheid voelt je welbevinden persoonlijk met mij te delen. Op die manier is er ook ruimte om door te vragen en onderzoeken waar het pijnpunt precies zit. Het doel is uiteraard om tot een oplossing te komen. Tegelijkertijd helpt het mij mijn dienstverlening te verbeteren.

Bemiddeling via VIER-V

Als het niet lukt om het met mij te bespreken of je bent er niet tevreden over, dan is een andere collega bereid bij te springen en te bemiddelen. Mocht je er op deze manier niet uitkomen en overweeg je een klacht in te dienen, dan kun je het volgende overwegen.

Bemiddeling via klachtenfunctionaris
Wanneer je een klacht hebt over je therapie dan kunt je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van P3NL. Vraag naar een klachtenformulier en/of klachten regeling hiervoor.
Een klacht indienen bij de Klachtencommissie

Is je klacht zo ernstig dat bemiddeling geen oplossing biedt, dan kunt je de Klachtencommissie van P3NL benaderen. De klacht wordt dan – tegen de achtergrond van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector van 1995 – getoetst. Vraag naar een klachtenformulier en/of klachten regeling hiervoor.

Een klacht indienen bij een Regionaal Tuchtcollege

Je kunt een klacht indienen bij het Regionale Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg. Er kan een klacht in worden gediend tot tien jaar nadat het handelen – of het nalaten daarvan – door de hulpverlener zich heeft voorgedaan.